I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 4, 2010

Kandid Terbaik Abad Ini

Penulis percaya, setiap penulisan yang bercorak hiburan tidak akan menarik jika tidak disertakan gambar sebagai rujukan. Atas sebab itu, setiap entri yang penulis paparkan akan terselit beberapa keping gambar sebagai habuan. Jika tak banyak pun atleast akan ada gak la sekeping dua, tak gitu awak? hehe.

Baiklah, entri kali ini akan menceritakan tentang koleksi kandid gambar yang bukan disnap oleh penulis, tetapi hasil futushut pokokelapa photographer yang otai-otai belaka. Jadi kau sebagai hape Husrol? Owh, penulis terlibat secara lansung dalam misi pencarian kandid ini untuk dipertontonkan kepada anda semua. That's why la tertulis husrol.blogspot.com. ekekekeh..Gambar-gambar di bawah ada yang secara kebetulan, ada juga mengikut kreativiti tersendiri. 

Melihat futus-futus yang disnap, gila suka teringin nak beli kamera yang bapok besar tu.








Awak bajet awak Goku Dragon Ballz la?


Suka helang ni..;)

Aouchhh!






That's we call serigala jadian. Kucing ni pun jadi bengong kejap.








Dan ini yang terbaik dari ladang..





Tepuk tangan la sket.






Sekian sudah pembentangan kali ini. Jika anda mempunyai gambar snap kandid atau yang lebih kreatif, usah segan silu menghantarnya kepada penulis nescaya penulis tidak akan lupa untuk mengucapkan ribuan terima kasih (husrol_mu@hotmail.com). Cukup la sekadar tq, kita kan 1Malaysia tak baik rasuah-rasuah.


p/s: Baru je dengar bunga api, tak ingat esok dah Deepavali. Vanekem! Kepada yang beragama Hindu, Happy Dewali ya! Ada maruku kasi hantar la.



Sekian, Peace yo!


















1 comment:

  1. Dalam permainan poker dan domino 99 online membutuhkan banyak strategi untuk menang,
    memanfaatkan kartu bagus, ronde, waktu, taktik mengertak dan menipu lawan anda.
    seperti dalam semua varian poker, setiap individu bersaing untuk sejumlah uang atau chip yang diberikan oleh para pemain,
    dengan proses pembagian kartu secara acak. (PIN BBM: 7AC8D76B)

    ReplyDelete

LinkWithin

LinkWithin