I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 25, 2010

Saya Budak Baru Belajar

Assalamualaikum w.b.t.
First and foremost..ini adalah karya pertama saya.
Biasanya untuk karya yang pertama tidak banyak yang ingin saya perkatakan..
ececeh..ayat!

Saya akan berusaha untuk meyakinkan anda semua bahawa blog ini
akan memberikan input yang berguna kepada anda semua..
(kalau xbanyak pun sedikit jadi la kann..)

So..enjoy this blog meskipun belum ada sebarang gosip.
Will be soon!

Seperti kanak-kanak riang yang lain juga..
saya turut berminat untuk meng'introduce' diri ini serba sedikit

Nama yang diberi adalah..
xpayah la kan nama betul
cukup la korang semua panggil Husrol..
nama panjang Abg Husrol..kehkehkeh
kalau selisih bahu di bazar Ramadhan ke
Kedai Runcit AhChai ke
Warung Nasi Lemak Kak Senah ke
Cukup la sekadar pekik 'Rol'..adeih manja la plak!

So..memandangkan esok pagi saya akan menempuhi
test Tourism Marketing di kampus
maka x boleh la saya membebel panjang..masa untuk study!

Jumpa lagi di lain masa ya!
Jgn lupa nama saya..

HUSROL..;)

p/s : xkenal maka x cinta kan..
       tapi x nak la cinta-cinta dulu k
       kita kenal-kenal dulu la
       haha..maka saya tercicir kan la sekeping gambar saya
       buat kenal-kenalan..

       Peace Yo!

 Kau hengat kau smart ke ha tunjuk gambo yang berkaca mata! Pigi daa..

1 comment:

  1. hye abg kachakk!!! ahhaha... nice to see u here in blogspot.. sy pn budak bru belajar blogging gak... huhu..:p

    ReplyDelete

LinkWithin

LinkWithin