I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 15, 2010

Mari Bergaya Bersama NIKE

Siapa cakap lelaki sekarang tidak pandai jaga penampilan?oh u'all silap. Kini, semakin ramai lelaki metroseksual berkeliaran di luar sana (hamboii bunyi macam anak singa plak).

Untuk entri kali ini, saya ingin bercakap berkenaan jenama NIKE dan koleksinya dalam gaya kasual. NIKE bukan sahaja mengeluarkan pakaian sukan bermutu  tinggi tetapi juga pakaian kasual lain yang sesuai digayakan ke mana sahaja. Trend sukan seolah-olah kian sebati dalam arus fesyen antarabangsa. Tiada masalah untuk digayakan, asalkan anda tahu untuk mix & match. Di sini saya sertakan beberapa koleksi terbaru NIKE khusus kepada mereka yang bercitarasa seperti saya. Yeahh!

Untuk sang lelaki gagah perkasa ;








Kau faham bahasa tak kalau orang cakap Nike, bukan Adidas.












Simbol untuk Rafael Nadal

RF adalah Roger Federer

Of course Man Utd saya tidak akan dilupakan





Tidak dilupakan kepada wanita yang berjiwa lasak lagi kental ;





I love this design








Handbags pun saya tolong carikan tau. Betapa berjiwa lembutnya saya ini ;









Senario sekarang ramai gegirls sering bergaya dengan MNG & Zara. Balik-balik pattern tu jugak. Apa kata u'all tukar sedikit cara penampilan. Tambahkan elemen sporty dalam berfesyen. Nescaya kaum saya akan tertoleh berbelas-belas kali kepada anda.

Tergoda tak?
Haa so this weekend boleh lah u'all tarik lengan bf masing-masing untuk bershopping di Outlet NIKE berhampiran. Ngayat la skettt..
Apa?takde bf? No big deal, tarik la lengan u'all punya bapak.

SELAMAT MENCUBA..SALAH CUBA KENA GELAK. MUAHAHAHA..

Peace Yo!






























No comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin